Veelgestelde vragen

Hier vind u een overzicht van veelgestelde vragen.
Heeft u een vraag die hier niet bijstaat? Vul dan ons contactformulier in.

Hoe laat dien ik te bestellen om de broodjes dezeflde dag nog te ontvangen?

Bestellingen dienen minimaal 90 minuten vooraf te worden geplaatst. Wij bezorgen vanaf 9.30 uur op zijn vroegst. U kunt tot uiterlijk 15.00 uur bestellingen plaatsen voor levering op dezelfde dag. Bestellingen die na 15.30 uur zijn gemaakt, worden pas de volgende dag bezorgd vanaf ongeveer 9.30  uur op zijn vroegst. 

Wat is de bezorgtijd?

Ongeveer 90 minuten vanaf het moment van bestelling. Wilt u om ongeveer 12.00 uur lunchen? Bestel dan uiterlijk tot 10.30 uur.

Kan ik ook na 13.00 uur een bestelling plaatsen?

Ja. U kunt tot uiterlijk 15.00 uur bestellingen plaatsen voor levering op dezelfde dag. Bestellingen die na 15.00 uur zijn gemaakt, worden pas de volgende dag bezorgd om ongeveer 9.30  uur op zijn vroegst.

Kan ik mijn bestelling ook zelf komen ophalen in de winkel?

Ja. Ongeveer 90 minuten vanaf het moment van bestelling kunt u uw lunch komen ophalen in de winkel. U kunt uw bestelling komen ophalen tot sluitingstijd van onze winkel: maandag t/m zaterdag tot 20.00 uur en op zondag tot 18.00 uur. 

Kan ik een bestelling doorgeven per email of telefoon, of moet het via deze webshop?

Lunchproducten kunt u het best bestellen via deze website. 

Voor andere, aanvullende producten uit onze winkel kunt u ons altijd bellen of e-mailen. Denk dan aan (dagverse) levensmiddelen, kruidenierswaren,  zelfzorggeneesmiddelen, huishoudelijke producten en bloemen en planten. 

Wij zijn dagelijks van 08.00 – 20.00 uur bereikbaar. Telefoon: 010 202 0751
E-mail: info@lunchbestelling.nl

Hoe kan ik betalen?

Momenteel is betaling met iDEAL en met contant geld mogelijk. 

Betaling op rekening (factuur) kan worden toegestaan nadat hiervoor een verzoek is ingediend en door ons is goedgekeurd. Neem contact met ons op voor overleg. Wij zijn dagelijks van 08.00 – 20.00 uur bereikbaar.
Telefoon: 010 202 0751
E-mail: info@lunchbestelling.nl

Wat zijn de bezorgkosten?

Levering is gratis in Capelle aan den IJssel en Rotterdam voor bestellingen van minimaal €25,-.
Voor bestellingen van minder dan €25,- worden bezorgkosten van €2 in rekening gebracht. 

Ik heb al een bestelling geplaats, kan ik nog wat veranderen?

Indien uw bestelling nog niet verwerkt is, dan kunnen wij aanpassingen voor u maken. Toevoeging van extra producten is altijd mogelijk. Neem contact met ons op voor het bespreken van veranderingen van uw bestelling. Wij zijn dagelijks van 08.00 – 20.00 uur bereikbaar.
Telefoon: 010 202 0751
E-mail: info@lunchbestelling.nl

Bezorgen jullie ook op zaterdag en zondag?

Wij bezorgen van maandag tot en met vrijdag. Bezorgingen op zaterdag en zondag zijn ook mogelijk. Neem contact met ons op voor overleg. Wij zijn dagelijks van 08.00 – 20.00 uur bereikbaar.
Telefoon: 010 202 0751
E-mail: info@lunchbestelling.nl

Als ik iets buiten de webshop om wil bestellen waar kan ik dan terecht?

Voor producten die niet in de webshop worden aangeboden kunt u ons altijd bellen of e-mailen. Onze winkel heeft een uitgebreid assortiment aan (dagverse) levensmiddelen, kruidenierswaren,  zelfzorggeneesmiddelen, huishoudelijke producten en bloemen en planten. 

Wij zijn dagelijks van 08.00 – 20.00 uur bereikbaar.
Telefoon: 010 202 0751
E-mail: info@lunchbestelling.nl